ما دو تا...
ما دو تا...
عاشقانه

آرام باش...

توسالن نشسته بودم منتظر تا کلاس شروع بشه داشتم ادامه خاطراتم تو دفتر رو مینوشتم...



از دور دیدمش داشت میومد سمتم دلم لرزید...



دفترم رو برداشتم...



خوشحال شدم حالش خوب شده...



اما خیلی دلش گرفته بود...



حدودا نیم ساعت حرف زدیم راجب خونواده ها ...



احساس کردم آروم تر شده...



کلاسمون که تموم شد...



داشتم میرفتم که اینو فرستاد:



باز پر از غصه شدم دوست دارم صدات تو گوشم باشه همیشه پراز آرامش میشم نفسم از سنگینی در میاد قلبم درست کار میکنه ...اما به تلاش فکرمیکنم به راهم به مصالح که برا پروژه نیاز دارم با درد سینم تلاش میکنم برا هدفم میدونم که خدا یه روز جواب تمام روزهای سختم رو میده وبه هدفم میرسم...



آخیش خیلی خوشحال شدم که آروم گرفته بود...







گوش کن



سکوتی همه جا را فرا گرفته



صدای قلبی آرام میتپد



خوب به نوایش گوش کن



گویا کسی را صدا میزند



آری صدا میزند...



نفسهای آرام



قلبی پرااز بهانه ولی آرام



آسمانی پراز ستاره ولی آرام



سکوت کوچه ها



چشمانی خیره شده به تو



با قلبی پراز عشق ولی آرام



آری صدا میزند...

 



نظرات شما عزیزان:

yekta
ساعت1:10---14 ارديبهشت 1391
سلام عزیزم...چقدر قشنگ می نویسی

خاطره هات واقعا دلنشینن

بازم بهت سر میزنم


همیشه عاشق(نگین ومجتبی...)
ساعت19:20---13 ارديبهشت 1391
سلام.اول ازهمه بگم ک وب وموضوع وبت عالیه
من سنم زیادنیست
فقط18سالمه
ولی شایدخیلی تجربه هاداشتم
بعضیابه عشق توسن کم اعتقادندارن ومیگن ک فقط وابستگی و..این چیزاس
ولی من واقعاعاشقش بود
بعدازیه سالی ک باهاش بودم همه چیز یهوتموم شد
سه سال بعدکه رفتم سراغش اونم عشق منوواسه باردوم قبول کرد
توابرا سیرمیکردم ولی...
بعدازاینکه منوعاشق خودش کرد
بهم گفت میخوام تمومش کنم فقط خواستم تلافی کنم
حرفام دروغ بودوهمسرآیندم بهم اجازه نداده ک بلای دیگه سرت بیارم
اون واقعامنوخوردکرد
هنوزم میبینمش بعضی وقتا تو خیابون
هنوزم دوسش دارم
خیلی زیاد...
این خاطره نبود
فقط دلم یهوگرفت وخواستم ک تعریف کنم
همین...


محسن
ساعت18:12---13 ارديبهشت 1391
*.¸.*´
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
_____****__________****
___***____***____***__ ***
__***________****_______***
_***__________**_________***
_***________________***
_***______مشتاق نيم نگاهي_***
__***_______هرچند گذرا____***
___***_________________***
____***______________ ***
______***___________***
________***_______***
__________***___***
____________*****
_____________***
______________*
نگاه سردم را،

به چشم هاي پر از عشق قاب نقاشي،

که مانده بر ديوار،

دوباره ميدوزم

در انتظاري سخت،

اسير ديو سکوت،

نه با زبان که با تمام وجود،

و از نهايت بي انتهاي تنهايي،

وجود پاک تورا من به خويش ميخوانم....!

سلام.وبلاگتون واقعا قشنگه،خيلي خوشم اومد .نميدونم وبلاگ من به قشنگي مال شما باشه يا نه اما خوشحال ميشم بياين و نظرتون رو بگين. مطالب عاشقانه زيادي داره که اميدوارم خوشتون بياد.منتظرم..........


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ برچسب:, توسط ایلیا |
.: Weblog Themes By LoxBlog :.